Het beste uit Scandinavië! Webshop keurmerk veilig en betrouwbaar 

webshop
0 item(s) in uw winkelwagen
      Agenda
Klantenservice

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op deze website zijn inclusief BTW. Er komen geen extra kosten bij met uitzondering van de verzendkosten bij bestellingen onder de € 50,00 (per 1 januari 2019). Tijdens het bestelproces wordt je dus niet negatief verrast met extra kosten.
 

Kan ik veilig online betalen?
De betalingen in onze webwinkel worden verzorgd door MultiSafepay. MultiSafepay staat bekend om jarenlange ervaring met online betalen en verzorgt de snelle en veilige betalingen voor een groot aantal webwinkels. Met MultiSafepay kun je bij ons veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL, CreditCard (Mastercard en Visa), bankoverboeking (zowel NL als BE), SofortBanking, Mister Cash (België) en Giropay (Duitsland). Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding en zijn volledig gratis. Zodra de betaling is ontvangen krijg je hiervan een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalmethoden. 
 

Levering van mijn bestelling?
Alle pakketten van ScandicShop.nl worden bezorgd door DHL Express en PostNL. Wanneer je niet thuis bent op het moment van leveren, dan probeert de chauffeur het pakketje bij de buren af te leveren. Lukt dit niet? Dan krijg je een bericht in je brievenbus. Je kunt je bestelling natuurlijk ook op je werk of op een andere locatie af laten leveren.
 

Wat zijn de verzendkosten voor Nederland?
Bestellingen boven de € 50,00 worden (per 1 januari 2019) gratis bezorgd in Nederland. Bij bestellingen onder de € 50,00 bedragen de verzendkosten € 5,50 (exl. BTW) per pakket in Nederland. 
 

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wij vinden het belangrijk dat je als klant je bestelling snel in huis hebt. Wanneer je op werkdagen voor 13.00 uur besteld en betaald, dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Normaal gesproken is de bestelling de volgende werkdag in huis.

 

Levering naar het buitenland?
Ben je woonachtig in het buitenland en wil je een bestelling plaatsen? Kies dan hiervoor tijdens het aanmaken van een account, of tijdens het bestelproces. Houd rekening met een gemiddelde levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Bestellingen boven de € 50,00 die afgeleverd moeten worden in het België en Luxemburg worden gratis verzonden (per 1 januari 2019). Bij bestellingen onder de € 50,00 rekenen wij € 9,50 (exl. BTW) voor België en Luxemburg voor de verzending. Staat je land er niet tussen? Neem dan contact met ons op om te informeren naar de verzendkosten. 

 

Hoe lang heb ik bedenktijd?
Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende een periode van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Dit gebeurt altijd in overleg en onder voorwaarde dat het product niet gebruikt, compleet en onbeschadigd is. Klik hier voor meer informatie over onze garantieprocedure.

 

Wat als mijn product defect gaat in de toekomst?
Op al onze producten geven wij twee jaar garantie vanaf de datum dat je het product hebt ontvangen. Mocht een product binnen 2 jaar na aankoop kapot gaan dragen wij zorg voor reparatie of vervanging van het product. Klik hier voor meer informatie over onze retour procedure.

 

Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@scandicshop.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Voor meer informatie verwijzen wij je ook naar artikel 14 van onze algemene voorwaarden

 

Geschillen
Ontstaat er een geschil over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met de betrekking tot de te leveren of geleverde producten, kan deze worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de stichting Webshop Keurmerk: www.keurmerk.info. Voor meer informatie verwijzen wij naar artikel 14 van onze algemene voorwaarden. 

 

Andere vragen?
Heb je vragen, ideeën of opmerkingen? Neem geheel vrijblijvend contact op met onze klantenservice. Wij staan je graag te woord!

 


achtergrond-Berkenbos-GROEN-DEF